تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آثار مثبت طرح تحول سلامت کاملا مشهود است/ وزیر بهداشت، برنامه داد و عمل کرد

ساعت 24-مدیر عامل کانون هموفیلی ایران گفت: وزیر بهداشت، وزیری بود که هنگام گرفتن رای اعتماد در مجلس، برنامه داد و با شجاعت به آن عمل کرد.

احمد قویدل در دیدار نوروزی وزیر بهداشت با نمایندگان انجمن ها و سازمان های مردم نهاد که در دفتر وزیر برگزار شد، گفت: شجاعت شما در اجرای برنامه ای که هنگام گرفتن رای اعتماد آن هم به بالاترین میزان در مجلس شورای اسلامی ارائه دادید و همان را هم اجرا کردید، قابل تقدیر و ستایش است چرا که همه اقدامات مثبت امروز در حوزه سلامت، همان وعده هایی است که در مجلس داده بودید و تلاش کردید که سیاست‌ها اجرایی شوند.

وی در ادامه افزود: آثار مثبت اجرای طرح تحول سلامت کاملا مشهود است و ما نمی توانیم حتی تصور کنیم که این طرح یک لحظه از کار بیفتد چرا که ما هم فلج خواهیم شد.

براساس گزارش وبدا، قویدل ایجاد معاونت اجتماعی توسط وزیر بهداشت در وزارتخانه را کاری بسیار ارزشمند خواند و گفت: بر اساس استاندارهای جهانی، حمایت های درمانی اگر همسو با حمایت های اجتماعی نباشند، ماحصل آن پرورندان گیاه است نه انسان.
وی موفقیت دکتر ایازی در مسئولیت معاونت اجتماعی وزارت بهداشت را مرهون ترویج و احیای مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد در این حوزه دانست و به مناسبت 28 فروردین، روز جهانی هموفیلی، از وزیر بهداشت برای شرکت در مراسم این روز دعوت بعمل آورد.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آثار مثبت طرح تحول سلامت کاملا مشهود است/ وزیر بهداشت، برنامه داد و عمل کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..