تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ در روز رونمایی از گلکسی S8 میدان Time Square را غرق تبلیغات کرد

سامسونگ در روز رونمایی از گلکسی S8 میدان Time Square را غرق تبلیغات کرد

سامسونگ طی سال های گذشته بودجه بسیار زیادی را به بازاریابی و تبلیغات اختصاص داده است. در بازاری که این چنین اشباع شده و رقابت بسیار تنگاتنگ است، شرکت ها باید علاوه بر تولید محصولی با کیفیت، اطمینان حاصل کنند که مشتریان بالقوه از وجود این محصول با خبر هستند. به همین دلیل سامسونگ در زمان رونمایی از گلکسی S8 و معرفی آن به جهانیان سنگ تمام گذاشت. با تک شات همراه باشید.

این شرکت در تاریخ 29 مارس یعنی روز رونمایی از گلکسی S8 و گلکسی S8 plus تمامی توجه ها در Time Square نیویورک سیتی را به خود جلب کرد. تمامی نمایشگرها در این قطب تجاری به رنگ آبی در آمدند و والی را نشان دادند که در حال شنا کردن از یک نمایشگر به نمایشگرهای دیگر بود. کلمه گلکسی S8 و تصویر تیزر این گوشی، که تنها حاشیه بالایی و پایینی این گوشی را نشان می دهد، نیز در برخی از نقاط Time Square دیده می شدند.

گروهی از اجراکنندگان نیز در این میدان میرقصیدند و عابرین را هیجان زده کرده و آنها را ترغیب می کردند که اندکی بایستند و غرق تماشای پرچمدار جدید سامسونگ شوند.

سامسونگ سامسونگ سامسونگ سامسونگ سامسونگ سامسونگ
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ در روز رونمایی از گلکسی S8 میدان Time Square را غرق تبلیغات کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..