سامسونگ طی سال های گذشته بودجه بسیار زیادی را به بازاریابی و تبلیغات اختصاص داده است. در بازاری که این چنین اشباع شده و رقابت بسیار تنگاتنگ است، شرکت ها باید علاوه بر تولید محصولی با کیفیت، اطمینان حاصل کنند که مشتریان بالقوه از وجود این محصول با خبر هستند. به همین دلیل سامسونگ در زمان رونمایی از گلکسی S8 و معرفی آن به جهانیان سنگ تمام گذاشت. با تک شات همراه باشید.
این شرکت در تاریخ 29 مارس یعنی روز رونمایی از گلکسی S8 و گلکسی S8 plus تمامی توجه ها در Time Square نیویورک سیتی را به خود جلب کرد. تمامی نمایشگرها در این قطب تجاری به رنگ آبی در آمدند و والی را نشان دادند که در حال شنا کردن از یک نمایشگر به نمایشگرهای دیگر بود. کلمه گلکسی S8 و تصویر تیزر این گوشی، که تنها حاشیه بالایی و پایینی این گوشی را نشان می دهد، نیز در برخی از نقاط Time Square دیده می شدند.
گروهی از اجراکنندگان نیز در این میدان میرقصیدند و عابرین را هیجان زده کرده و آنها را ترغیب می کردند که اندکی بایستند و غرق تماشای پرچمدار جدید سامسونگ شوند.
همچنین بخوانید