تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری هفت متخلف شکار و صید در تعطیلات نوروز درچناران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، هادی موسی پور رئیس حفاظت محیط زیست چناران افزود: یگان حفاظت محیط زیست چناران در ایام تعطیلات سال جدید طی ۹۰ نفر روز ماموریت گشت و کنترل در مناطق و زیستگاه‌های چناران اقدام به رصد و پایش حضور گردشگران و تخلفات احتمالی کرده و در طی این ایام موفق به دستگیری ۴ گروه متخلف شکار و صید شدند.
وی افزود: طی پایش مراکز فروش ماهی قرمز یک قطعه بلبل خرما و یک قطعه شاه طوطی از دو متخلف کشف و ضبط شد که پس از معرفی آنان به مرجع قضایی، قاضی کشیک متخلفین را ملزم به ر‌ها سازی پرندگان در زیستگاه طبیعی خود و تهیه فیلم وعکس از زمان ر‌ها سازی و ارائه به دادگاه کرد، بدین منظور یکی از متخلفین مجبور به سفر به جنوب کشور شده تا بلبل خرما را ر‌ها سازی کند.
رئیس حفاظت محیط زیست چناران گفت: دو متخلف نیز قبل از اقدام به شکار به همراه ۲ قبضه سلاح ساچمه زنی، ۲۰ عدد فشنگ ساچمه‌ای و ۲ عدد فشنگ چهارپاره در ارتفاعات بهمن جان در شمال چناران و ارتفاعات کلاته درگاهی در جنوب شرق چناران دستگیر که پس از معرفی به مرجع قضایی یکی از متخلفین به بازداشتگاه معرفی شد.
موسی پور افزود:در ماموریتی دیگر دونفر متخلف که بوسیله یک قبضه اسلحه بادی ۵ / ۵ در حاشیه جاده قوچان – چناران مترصد شکار کبوتر وحشی بودند به محض مشاهده مامورین یگان استان که درمعیت مدیر کل بودند، بلافاصله از محل متواری شدند که به همت پرسنل یگان دستگیر و موتور سیکلت و اسلحه آن‌ها توقیف شد.
وی گفت: در روز طبیعت نیز مامورین یگان ضمن توزیع ۵۰۰ عدد پاکت پارچه‌ای بین مسافرین در مسیر گردشگری گلمکان، در حین گشت و کنترل یک متخلف صید ماهی در حاشیه رودخانه گلمکان را مشاهده و پس از توقیف ادوات صید، وی را جهت سیر مراحل قانونی به پاسگاه انتظامی گلمکان تحویل دادند.
انتهای پیام//ف. ج.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری هفت متخلف شکار و صید در تعطیلات نوروز درچناران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..