تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیرضا غلامی رئیس کمیته مربیان فدراسیون زورخانه ایی کشور شد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛طی احکامی جداگانه در روز 15 فروردین ماه از سوی مجتبی جوهری رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای روسای کمیته های داوران، مرشدان، مربیان و کشتی پهلوانی کشور منصوب شدند.

در آئین معرفی روسای کمیته های مختلف فدراسیون، علیرضا غلامی مربی سنندجی به عنوان رئیس کمیته مربیان فدراسیون زورخانه ایی کشور منصوب شد.

علیرضا غلامی یکی از قهرمانان اسبق رده های سنی مختلف ورزش های زورخانه ایی کشور می باشد که عناوین متفاوتی را در آلبوم افتخارات خود دارد.

غلامی در حال حاضر یکی از مربیان فعال در این رشته ورزشی به شمار می رود و آموزش رده های سنی ورزشکاران هیأت ورزش های زورخانه ایی و کشتی پهلوانی استان کردستان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیرضا غلامی رئیس کمیته مربیان فدراسیون زورخانه ایی کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..