تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معدوم سازی بیش از 16 تن فرآورده دامی فاسد در کردستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مجتبی ورمقانی گفت: در قالب طرح نظارت دامپزشکی استان بر اماکن تولید، توزیع و نگهداری و عرضه انواع فرآورده خام دامی در سال جدید بیش از 16 تن انواع فرآورده های دامی غیرقابل مصرف کشف و ضبط شد.

وی افزود: این مقدار فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف، با توجه به اینکه می توانست سلامتی شهروندان را با خطراتی مواجه سازد، معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.
ورمقانی بیان کرد: با توجه به افزایش تقاضای مصرف انواع فرآورده خام دامی در ایام تعطیلات نوروز ، این اداره کل طرح تشدید نظارت بهداشتی بر این گونه اماکن را از 25 اسفند 95 تا 14 فروردین 96 اجرا کرد.
مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: در این راستا با هماهنگی های به عمل آمده با سازمان های مرتبط بیش از 460 اکیپ روز، بصورت ثابت و سیار با 928 نفر روز فعالیت در تعطیلات نوروز و با برنامه ریزی منظم ، تمامی مراکز تهیه و توزیع فرآورده خام دامی مورد بازدید قرار گرفت.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اماکن تهیه و نگهداری و توزیع فرآورده خام با شماره پیغام گیر 1512 اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معدوم سازی بیش از 16 تن فرآورده دامی فاسد در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..