تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم پیگیری روند پروژه منوریل قم/وزیر راه مشکل فرودگاه قم را پیگیری می‌کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در دیدار با شهردار و مدیران شهری قم بر لزوم تکمیل پروژه منوریل قم تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به طولانی شدن این پروژه هر چه سریع‌تر باید تکمیل و تصمیمات نهایی و ویژه برای آن صورت بگیرد.

رئیس قوه مقننه افزود: پروژه عبور قطار سریع و سیر نیز از دیگر اقداماتی است که می‌تواند به سود مردم باشد از همین رو برای این موضوع نیز باید اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی  اجرای پروژه‌های عمران شهری در سال 95 را قابل‌قبول ارزیابی کرد و ادامه داد: در طرح جامع شهری اشکالاتی وارد است.

لاریجانی با اشاره به مسائل پیش آمده درباره فرودگاه قم خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای با وزیر راه ظرفیت‌های این فرودگاه تشریح شد و وزیر قول پیگیری داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شهرداری نیز پیگیر انجام اقدامات لازم برای پروژه فرودگاه است تصریح کرد: مسئله بلوار پیامبر اعظم نیز با وزیر راه مطرح‌شده تا پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات صورت بگیرد.

انتهای پیام/ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم پیگیری روند پروژه منوریل قم/وزیر راه مشکل فرودگاه قم را پیگیری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..