تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حداکثر ابعاد تبلیغاتی هر کاندید شورای شهر 100 در 70 است/ کار تبلیغاتی بزرگتر تخلف بوده و برخورد می شود

ساعت: 16:50 منتشر شده در مورخ: 1396/01/17 شناسه خبر: 1077112

فرماندار زنجان با بیان اینکه حداکثر ابعاد تبلیغاتی هر کاندید شورای شهر 100 در 70 است، گفت: اگر بنری بزرگتر زده شده و یا اگر کار تبلیغاتی بزرگتر از این باشد تخلف صریح تبلیغاتی تلقی شده و فرمانداری برخورد قانونی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول بیات در گفت و گو با مهرزنجان،افزود: فرمانداری به وسیله شهرداری، فضای تبلیغات را جوری مهیا خواهد کرد که تبلیغات محیطی به صورت مساوی و توام با عدالت محوری بین همه کاندیداها توزیع شود.

وی تصریح کرد: تبلیغات را نظارت خواهیم کرد و سفارشات لازم را حتما خواهیم داشت که فضا مناسب ایجاد شود.

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه آنچه برای ما مهم است رعایت قانون است، گفت: قانوناحداکثر ابعاد تبلیغاتی هر کاندید 100 در 70 می تواند باشد .

بیات با بیان اینکه بیشر از آن اگر بنری زده شود و یا اگر کار تبلیغاتی بزرگتر  از این باشد تخلف صریح تبلیغاتی تلقی می شود، افزود: فرمانداری از همین حالا اعلام می کند که با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: کاندیداها می توانند در تبلیغات بنر 100 در 70 استفاده کرده و یا مشترکا چند تا بنر 100 در 70 در کنار هم به صورت لیستی کار کنند.

فرماندار زنجان گفت: اگر یک نفر بخواهد بنر 3 در 4 بزند قطعا تخلف است و با او برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حداکثر ابعاد تبلیغاتی هر کاندید شورای شهر 100 در 70 است/ کار تبلیغاتی بزرگتر تخلف بوده و برخورد می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..