تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفوذ سامانه بارشی از اواخر وقت امروز/وزش باد شدید 40 تا 90 کیلومتر در ساعت از روز شنبه/کشاورزان اقدامات لازم در راستای حفاظت از تاسیسات و باغات را انجام دهند

ساعت: 16:50 منتشر شده در مورخ: 1396/01/17 شناسه خبر: 1077092

کارشناس هواشناسی استان زنجان از نفوذ سامانه بارشی از اواخر وقت امروز به استان زنجان خبر داد و گفت: سامانه بارشی با وزش باد شدید ، رعد و برق و بارش رگباری باران همراه خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین سلطانی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان ، به وضعیت جوی استان زنجان اشاره کرود و اظهار داشت:از بعد از ظهر امروز هوای استان با افزایش ابر همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی از اواخر وقت امروز به استان نفوذ خواهد کرد: افزود: هوای استان زنجان از فردا شاهد بارش رگباری باران و رعد برق در برخی نقاط استان خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه وزش باد از فردا به 40 تا 70 کیلومتر در ساعت می رسد، خاطرنشان کرد: از روز شنبه به شدت وزش باد اضافه شده  به 40 تا 90 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

سلطانی به سردترین و گرمترین ایستگاه هواشناسی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: خیر آباد با منفی هفت درجه سردترین و آببر با 22 درجه بالای صفر گرمترین شهر را به نام خود ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه دمای فعلی زنجان 9 درجه بالای صفر است، خاطرنشان کرد: دمای فعلی هوا در زنجان نسبت به روز گذشته سه درجه افزایش داشته است.

کارشناس هواشناسی استان زنجان به کشاورزان توصیه کرد: باتوجه به بارش رگباری باران و وزش باد شدید اقدامات لازم در راستای حفاظت از تاسیسات ، مزارع و باغات را انجام دهند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفوذ سامانه بارشی از اواخر وقت امروز/وزش باد شدید 40 تا 90 کیلومتر در ساعت از روز شنبه/کشاورزان اقدامات لازم در راستای حفاظت از تاسیسات و باغات را انجام دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..