تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات بهار فعالیت های سیاسی است/مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان زنجان احصاء شده است

ساعت: 16:43 منتشر شده در مورخ: 1396/01/17 شناسه خبر: 1077404

فرماندار زنجان به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اشاره کرد و گفت: باید بدانیم که انتخابات بهار فعالیت های سیاسی است و بهار نیز آغاز بسیاری از رویش هاست اما این بهار باید دانش سیاسی را ارتقا بخشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،رسول بیات، فرماندار شهرستان زنجان، ظهر امروز 17 فروردین ماه 96، در اولین جلسه شورای اداری شهرستان زنجان در سال 96 که در محل فرمانداری زنجان برگزار شد، گفت: مسائل مربوط به بخش ها و روستاها در شهرستان زنجان و در حد توان در حال پیگیری است و بخش اعظمی از مسائل شهرستان که فراتر از حوزه شهرستان هستند در سطوح ملی مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان زنجان در حال حاضر احصاء شده است و برای پیگیری باید از سطوح ملی آغاز کرد ، افزود: باید منابع لازم را تامین کنیم که این امر نیز توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی امکان پذیر خواهد بود.

باید به شیوه مطلوب از پتانسیل های استان و شهرستان بهره برد

فرماندار زنجان تصریح کرد: باید بکوشیم تا با همکاری مناسب در شهرستان زنجان به اقدامات و فعالیت هایی که موجب تولید، اشتغال و کسب و کارهای جدید می شود همت گمارده و به شیوه ای مطلوب از پتانسیل های موجود در شهرستان  و استان زنجان بهره ببریم.

بیات با بیان اینکه در حال حاضر امکانات، سرمایه و دارایی در اختیار داریم و باید بکوشیم تا از این سرمایه ها به نحو احسن بهره ببریم ، خاطرنشان کرد: در سال جدید که بنابر نامگذاری مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، موانع تولید و اشتغال را از میان برداریم.

وی با تاکید بر اینکه حوزه شهرستان باید از قوام و استحکام لازم برخوردار باشد، تصریح کرد: همکاری مدیران و دستگاه های استانی در این استحکام موثر خواهد بود.

دولت در زمینه تقویت مدیریت شهری اعتبارات بسیاری را اختصاص داده است

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه  تمام تلاش دولت بر تقویت مدیریت شهری است ، اظهار کرد: دولت در حوزه تقویت مدیریت شهری اعتبارات بسیاری را اختصاص داده است.

بیات با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات شورای شهر نیز قرار داریم که وظیفه فرمانداری در این حوزه امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، افزود: این مردم هستند که مجموعه مدیریت شهری را انتخاب می کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم که انتخابات بهار فعالیت های سیاسی است و بهار نیز آغاز بسیاری از رویش هاست اما این بهار باید دانش سیاسی را ارتقا بخشد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه تاکنون هزارو 453 نفر در شهرستان زنجان داوطلب شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شده اند، اظهار کرد: از این رقم، 271 نفر به شهر زنجان اختصاص دارد که 52 نفر از این تعداد را بانوان زنجانی تشکیل می دهند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات بهار فعالیت های سیاسی است/مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان زنجان احصاء شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..