تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لطفا پاسخگو باشید

ساعت: 12:18 منتشر شده در مورخ: 1396/01/17 شناسه خبر: 1077225

در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری، عملکردهای ۴ ساله دولت تدبیر و امید به قدری غیر قابل دفاع و پاسخگویی است که دولتمردان و مسئولان دستگاه‌های مختلف از هر حاشیه ای استفاده خواهند کرد تا از پاسخگو بودن به سوالات متعدد در برابر عملکردهای نامطلوب شانه خالی کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، تنها رقیب جدی آقای روحانی در انتخابات ماه آینده کارنامه مردود دولت تدبیر و امید در تمامی عرصه های خدمتی خواهد بود و حتی می توان گفت که عملکردها آنقدر ضعیف و نامطلوب است که این ۴ سال را می توان به عنوان سال های سیاه فعالیت روحانی قلمداد کرد.

اولین و بزرگترین اشتباه دولت و آقای روحانی و وزرای کابینه اش این بود که می خواستند توسط مذاکره با کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا مشکلات اقتصادی که در کشور حاکم بود و هست را خاتمه بخشند ولی غافل از اینکه مذاکرات به جای حل این مشکلات دولت را با مشکلات بیشتری مواجه کرد.

از طرف دیگر برجامی که از آن انتظار می رفت تا تحریم های اعمال شده بر ایران را با شکست مواجه کند نتیجه عکسی داد و تحریم ها در کمال ناباروری به مدت ۱۰ سال تمدید شد چرا که مسئولان و آقای روحانی فکرشان این بود که برجام برای کشور با حل مشکلات اقتصادی، خودکفایی اقتصادی به همراه خواهد داشت ولی حال که این تفکر و باور غلط دولتمردان به کشتی در حال غرق شدن تبدیل شده به همین منظور مجبور است به برجام های دیگر روی آورد.

اگر بخواهیم به شاهکار دولت بپردازیم تحمیل رکود بی سابقه در تاریخ جمهوری اسلامی به بهانه مهار تورم و به قیمت نابودی صنعت حتی تعطیلی برخی از کارخانه های قدیمی از شاهکارهایی است که با اما و اگرهای زیادی مواجه شده است.

خلق پول بدون پشتوانه توسط دولت و تزریق آن به بازار در طی این چند سال نه تنها نتوانست تورم را مهار کند بلکه سبب بحران و انفجار قیمت ها شد ولی وزیر اقتصاد و دارایی در رابطه با همین پول ها گفت این پول های بدون پشتوانه توانسته تورم را مهار کند و یا نکته دیگر واردات بی رویه کالا از مرزها به صورت قاچاق بلای خانمان سوز تولیدکنندگان داخلی می باشد.

بلایی که رهبری در سخنرانی امسال خود در حرم مطهر رضوی فرمودند واردات کالایی که مشابه آن در داخل موجود و تولید می شود حرام شرعی و قانونی می باشد.
حال آقای رئیس جمهور لطفا پاسخگو باشید؟!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لطفا پاسخگو باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..