تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشرفت و توسعه، درگرو بها دادن به متخصصین متعهد

ساعت: 16:13 منتشر شده در مورخ: 1396/01/17 شناسه خبر: 1077474

عبدالله بابایی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم علمی و اجرایی فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی، استفاده از این تخصص‌ها را لازمه‌ی نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اهروصال؛ عبدالله بابایی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم علمی و اجرایی فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی، استفاده از این تخصص‌ها را لازمه‌ی نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی دانست.

مدیر بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی اهر در ادامه، طرح همگام با کشاورزان را پیوند علم و عمل و ازجمله طرح‌های جهادی برشمرد که با پیوند دادن دانش متخصصین و تجربه‌ی کشاورزان، موجب عبور از بحران‌ها و مخاطرات می‌گردد.

بابایی ضمن اشاره به فعالیت مهندسین در 40 روستای اهر در سال 95، بر ادامه و گسترش این روند در سال 96 با تأکید برافزایش تولید و اشتغال خبر داد.

وی اجرای اقتصاد مقاومتی را تنها محدود به قوه مجریه و دولت ندانسته و با ذکر این نکته که اقتصاد مقاومتی یک دیدگاه است، تلاش تمام نهادها و بخش‌ها را لازمه‌ی موفقیت این سیاست کلان برشمرد.

ایشان همچنین مسئله‌ی پایین بودن بازدهی تولید را از مواردی دانست که مانع جذب سرمایه‌ی کافی در بخش کشاورزی شده و یکی از راه‌های تحقق این مهم را بها دادن به مهندسین و متخصصین کشاورزی عنوان کرد.

مدیر بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی اهر در خاتمه، ضمن تقدیر از برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان و آقای مهندس فتحی که به‌عنوان رئیس شورای قشر استان مسئولیت هم‌افزایی و انتقال سیاست‌های وزارتخانه متبوع را بر عهده‌دارند، از ارتباط تنگاتنگ فرماندهی سپاه ناحیه اهر و بسیج سازندگی شهرستان و سایر نهادهای دست‌اندرکار با بسیج مهندسین تقدیر کرد.

شایان‌ذکر است در جمع‌بندی عملکرد سالانه، بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی اهر با 9 مهندس برگزیده در سطح استان، در زمره کانون‌های نمونه استان قرارگرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشرفت و توسعه، درگرو بها دادن به متخصصین متعهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..