تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری طرح ملی دادرس در ۱۴ مدرسه رودبار

ساعت: 22:31 منتشر شده در مورخ: 1396/01/17 شناسه خبر: 1077515

مدیر آموزش و پرورش رودبار، از برگزاری طرح ملی دادرس در ۱۴ مدرسه آموزش و پرورش سه گانه این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، دکتر حمید آقاجانی، اظهار کرد: طرح ملی دادرس در ۹ مدرسه دخترانه و۵ مدرسه پسرانه در ۳ منطقه رودبار ، رحمت آباد و عمارلو توسط مربیان هلال احمر و آموزش و پرورش تدریس گردید.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح ملی دادرس از هر مدرسه متوسطه اول یک تیم ۱۴ نفره منتخب به جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار معرفی شدند.

مدیر آموزش و پرورش رودبار بیان داشت: آموزشهای تکمیلی تیمها جهت شرکت در المپیاد شهرستانی در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.

آقاجانی آزمونهای این المپیاد شامل پناهگیری، خروج ایمن و حمل مصدوم و کنترل علایم حیاتی و آزمون کتبی در بین تیمها عنوان نمود.

وی بیان کرد: در مرحله شهرستانی قسمت پسران  مدرسه مالک اشتر منجیل با کسب امتیاز ۲۴۹ به مقام اول  شهرستان، مدرسه شهید پیروی لوشان با کسب امتیاز ۲۴۳ به مقام دوم و مدرسه شهید بهشتی رودبار با امتیاز ۲۲۷ به مقام سوم این رقابتها دست یافتند.

مدیر آموزش و پرورش رودبار، بیان نمود: در بخش دختران نیز مدرسه شهید مفتح دختر به مقام اول مسابقات  با کسب امتیاز ۲۴۱/۵۷و مدرسه زنده یاد علیرضا کوچکی به مقام دوم مسابقات با کسب امتیاز ۲۱۱/۲۸ و مدرسه ولیعصر منجیل به مقام سوم مسابقات طرح ملی دادرس با کسب امتیاز ۲۰۰/۵۷دست یافت .

به گفته وی تیمهای برتر این دوره از رقابتها به مسابقات استانی راه پیدا می کنند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری طرح ملی دادرس در ۱۴ مدرسه رودبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..