تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی، مهمترین ماموریت مجموعه های قرآنی است

ساعت: 21:46 منتشر شده در مورخ: 1396/01/17 شناسه خبر: 1077478

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین گفت: یکی از مهم ترین مأموریت هایی که مجموعه های قرآنی دارند این است که بتوانند این فرهنگ و اخلاق قرآنی را در جامعه ایجاد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری افق انزلی جمعی از اعضای خانه قرآن شهرستان انزلی با حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین دیدار  کردند و در خصوص مسائل قرآنی این شهرستان به گفت و گو پرداختند.

امام جمعه بندرانزلی در این دیدار فعالیت های قرآنی را یکی از مهم ترین و ضروری ترین فعالیت ها در جامعه اسلامی برشمرده و خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم در فعایت های قرآنی موفق باشیم چه از حیث برنامه ریزی، اجراء و اثرگذاری، بهترین خدمت را به نظام اسلامی کرده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر توسعه فعالیت قرآنی و پیاده سازی تربیت قرآنی در جامعه را تاکید دارند افزود: یکی از مهم ترین مأموریت هایی که مجموعه های قرآنی دارند این است که بتوانند این فرهنگ و اخلاق قرآنی را در جامعه ایجاد کنند و اینگونه معظلات جامعه ما کمتر خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت احساس مسئولیت در فعالیتهای قرآنی، گفت: برای آموزش عمومی قرآن همه باید احساس مسئولیت کنند، در این زمینه از دستگاه ها و افراد خیّر استفاده بیشتری کنید.

امام جمعه انزلی تصریح کرد: قرآن پایه و مبنای زندگی صحیح برای انسان هاست ، اگر سواد قرآنی را به مردم یاد ندهیم از لحاظ دینی بی سواد هستند.

گفتنی است پیش از سخنان امام جمعه انزلی ، آقای سیف الله مسرور؛ مسئول خانه قرآن کریم و دیگر اعضاء گزارشی در خصوص فعالیت های قرآنی مجموعه خود در سال گذشته ارائه کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی، مهمترین ماموریت مجموعه های قرآنی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..