تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناکارامدی دولت فعلی برای ملت آشکار شده است/ دولت بعد باید صداقت و اراده قوی داشته باشد

ساعت: 15:26 منتشر شده در مورخ: 1396/01/17 شناسه خبر: 1077372

رئیس کمیسیون تحقیقات مجلس با اشاره به ناکارآمدی دولت روحانی گفت: دولت بعد باید صداقت و اراده قوی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی در گفتگو با ۸دی با بیان اینکه روحانی وعده های پوشالی و بی اساس در تبلیغات انتخاباتی خود به مردم داد، اظهار داشت: دولت دکتر روحانی تاکنون ۴۴۶ وعده اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتما به مردم داد که انتظار بود یک سوم تا یک چهارم آنها عملی شود وقتی این مهم عملیاتی نشد نشان می دهد که دولت کارایی لازم را نداشته است.

وی با بیان اینکه تمام توان دولت برجام بود که آن هم هیچ دستاوردی نداشت، افزود: تمام تلاش دولت در برجام بود تا بتواند آن را بعنوان یک نمره و ستاره درخشان در کارنامه اجرایی خود ثبت کند تا ناکارامدی در سایر حوزه ها را سر پوش بگذارد اما متاسفانه در برجام هم موفقیت لازم حاصل نشد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ناکارامدی دولت فعلی برای ملت آشکار شده است، گفت:  قرار است دولت کارامد با قدرت مردم و همت بلندشان روی کار بیاید که متخصص و متعهد باشد و از آرمان های نظام و انتقلاب برآمده باشد و کشتی انقلاب را که در دست رهبر معظم انقلاب است سکانداری کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت آینده باید اراده قوی داشته باشد افزود: دولت بعدی نیز ضعف ها و کمبود هایی خواهد داشت اما آنچیزی که مهم است اراده قوی است تا بتواند در مقابل آماج تهدیدها و مشکلات فائق آید.

زاهدی دادن وعده های انتخاباتی برای حل مسائل اقتصادی در کوتاه مدت را دروغ برشمرد و گفت: مشکلات اقتصادی مواردی نیست که بتوانیم در یک تا دو روز بر آن مسلط شویم و یا اینکه وعده بدهیم پس از ۱۰۰ روز اشتغال و تولید و معیشت مردم را اصلاح کنیم و در کوتاه مدت همچون شعار دولت فعلی مشکلات اقتصادی مردم را حل می کنیم.

وی با تاکید بر این نکته که هیچ چیز بهتر از صداقت و راستگویی نیست، متذکر شد: دولت بعدی باید صادقانه با مردم صحبت کند و مشکلاتی را که فعلا قادر نیست به آنها جامه عمل بپوشاند را به مردم وعده ندهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناکارامدی دولت فعلی برای ملت آشکار شده است/ دولت بعد باید صداقت و اراده قوی داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..