تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 3 و نیم کیلوگرم و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر

ساعت: 14:58 منتشر شده در مورخ: 1396/01/17 شناسه خبر: 1077425

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر و کشف و ضبط 3 و نیم کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران یگان امداد و پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، سرهنگ محمود علی فر با بیان این خبر به خبرنگار ما، با اشاره به اینکه طی عملیات هایی از یک منزل و یک دستگاه خودرو پژو پارس، دو قاچاقچی مواد مخدر و یک خودرو نیز توقیف شد، افزود: از این میزان 3 کیلوگرم تریاک و مابقیه انواع مواد مخدر است، قاچاقچیان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قایی شد.

وی در پایان با اشاره به طرح های نوروزی ابتدای سال 96، به کشف هشت و نیم کلیو گرم تریاک و دستگیری 27 خرده فروش در این راستا یادآور شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 3 و نیم کیلوگرم و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..