تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روستاهای کشور از چرخه اقتصادی مطلوبی برخوردار نیستند

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز با مقومی رئیس سازمان نظام‌مهندسی استان قم و اعضای هیئت‌رئیسه این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار به وضعیت کنونی روستاها اشاره کرد و اظهار داشت: حجم و جمعیت روستاها بر اساس آمار 25 درصد از کل جمعیت کشور است.

لاریجانی بابیان اینکه این آمار پایین‌تر از میانگین جهانی است، افزود: نبود چرخه اقتصادی مطلوب در روستاها و معضل کم‌آبی عمده  مشکل این مسئله است.

 رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه روستاها از چرخه اقتصادی مطلوبی برخوردار نیستند، تصریح کرد: باوجود زیرساخت‌های رفاهی ، نبود چرخه اقتصادی نامطلوب سبب کم بودن جمعیت روستاها شده است.

لاریجانی با اشاره به لایحه اخیر دولت به مجلس در رابطه با اختصاص منابعی از صندوق توسعه ملی برای توسعه این حوزه گفت: ساماندهی مطلوب این لایحه سبب برخورداری روستاها از چرخه مطلوب اقتصادی خواهد شد.

وی گفت: در روستاهای استان قم ستادی تشکیل‌شده تا برای ایجاد اشتغال در روستاها امکانات فراهم شود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روستاهای کشور از چرخه اقتصادی مطلوبی برخوردار نیستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..