تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوبیا Z17 مینی با دوربین دوگانه و 6 گیگابایت رم معرفی شد

پس از حرف و حدیث‌های بسیار و انتشار تصاویر مخفیانه در فضای وب، نوبیا برند زیرمجموعه کمپانی ZTE، از اسمارت فون جدیدش به نام Z17 مینی رونمایی کرد.

با توجه به پردازنده به‌کاررفته در آن، نوبیا Z17 مینی یک میان رده محسوب می‌شود اما 6 گیگابایت رم در خود گنجانده است. این محصول بدنه فلزی داشته و اسکنر اثرانگشت آن در پنل پشتی قرار گرفته است. کلید خازنی هوم در زیر نمایشگر بوده و سایر کلیدهای فلزی، در سمت راست بدنه هستند.

Z17 مینی را می‌توان یک گوشی کامپکت دانست چراکه از نمایشگر 5.2 اینچی تمام اچ دی بهره می‌برد. محصول فوق نیروی خود را از پردازنده اسنپدراگون 652/653 و پردازنده گرافیکی آدرنو 510 تأمین می‌کند که با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا همراه شده است. اگر بخواهیم دقیق باشیم، نسخه با پردازنده اسنپدارگون 652 با 4 گیگابایت رم و نسخه با پردازنده اسنپدارگون 653 با 6 گیگابایت رم عرضه خواهند شد.

دوربین اصلی دوگانه بوده و متشکل از دو لنز 13 مگاپیکسلی یکی مونوکروم و دیگری لنز RGB از نوع IMX258 ساخت شرکت سونی با گشودگی دیافراگم f/2.2 است. دوربین سلفی هم 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.0 و زاویه دید 80 درجه است.

باتری مورداستفاده در Z17 مینی، غیرقابل تعویض و 2950 میلی‌آمپری است که از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند از دو درگاه سیم‌کارت یکی از نوع میکرو و دیگری از نوع نانو استفاده کرده است. البته اگر قصد افزایش ظرفیت حافظه را داشته باشید، باید از درگاه سیم کارت میکرو برای به کارگیری کارت حافظه میکرو SD استفاده کرده و به یک سیم‌کارت قناعت کنید. سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی اندروید مارشملو 6.0 بوده و از رابط کاربری Nubia UI 4.0 هم بهره می‌برد. این محصول در رنگ‌های مشکی، مشکی و طلایی، طلایی و قرمز قابل خریداری است.

نسخه با 4 گیگابایت رم با قیمت 1699 یوآن (246 دلار) و نسخه با 6 گیابایت رم با قیمت 1999 یوآن (289 دلار) در دسترس خواهد بود. گوشی مذکور هم‌اکنون در کشور چین قابل سفارش بوده و از تاریخ 24 فروردین (13 آوریل) فروش آن آغاز خواهد شد.

علی دلبخواه

علی دلبخواه دانشجوی مهندسی عمران و علاقه مند به دنیای تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوبیا Z17 مینی با دوربین دوگانه و 6 گیگابایت رم معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..