تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه نان تابه‌ای با شیره انگور

کد خبر: ۴۸۳۹۱۰

۱۸۶  بازدید

در این مطلب طرز تهیه یک نان خوشمزه با شیره انگور آموزش داده شده است.

وب سایت سوران: در این مطلب طرز تهیه یک نان خوشمزه با شیره انگور آموزش داده شده است.

مواد لازم:

شیره انگور ۱/۲ پیمانه بکینگ پودر ۱/۲ قاشق چایخوری تخم مرغ ۱عدد نمک خیلی خیلی کم آرد ۱ پیمانه طرز تهیه نان تابه ای با شیره

طرز تهیه:

تخم مرغ و شیره و بکینگ پودر و نمک را مخلوط کرد و کم کم آرد الک شده را اضافه می کنیم .بسته به نوع آرد شاید همه آرد مصرف نشود . تا جایی آرد را اضافه می کنیم که خمیر نه شل و روان باشد و نه سفت. ماهیتابه را داغ وکمی چرب کرده و مواد را داخل آن می ریزیم و در ماهیتابه را میگذاریم و روی حرارت ملایم برای چند دقیقه قرار می دهیم تا زمانیکه روی خمیر حباب بزند . سپس با کفگیر خمیر را برگردانده تا روی آن هم بپزد. می توان با خلال دندان یا چنگال تست کرد که داخل نان پخته یا نه.

نکته:

1. می توان نصف آرد و نصف آرد برنج اضافه کرد که خوشمزه تر می شود.

2. می توان شیره خرما و یا شیر را جایگزین کرد. در صورت جایگزینی شیر دو یا سه قاشق شکر هم به مواد بالا اضافه می شود.

3. می توان روی نان تابه ای وقتیکه داغ است کمی شیره ریخته تا جذب نان شده وخوشمزه تر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه نان تابه‌ای با شیره انگور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..