تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین مداربسته آسانسور اقدام غیراخلافی دختر 15ساله را لو داد! عکس

دختر 15 ساله که سعی می کرد نوزاد خود را در سطل زباله پرت کند, دستگیر شد.

دوربین مدار بسته آسانسور مچ مادر جوان را گرفت

تصاویری که از یک دوربین مدار بسته تهیه شده است عمل غیر انسانی یک مادر 15 ساله اهل منطقه " شنژن " در جنوب شرقی چین را نشان می دهند.

این زن 15 ساله نوزاد خود را که در منزل متولد شده بود داخل یک جعبه قرار داده و به همراه آشغال به داخل سطح زباله پرت کرد. بعد از گذشت چند ساعت این نوزاد توسط نظافتچی ساختمان پیدا شد. این نوزاد بطور معجزه آسایی هنوز زنده بود و  نفس می کشید


تلاش مادر برای پنهان کردن نوزادش 1

تلاش مادر برای پنهان کردن نوزادش 1

پلیس " شنژن " تایید کرده است که مادر این نوزاد یک زن 15 ساله است. به گفته پلیس والدین این زن، این نوزاد را برای نگهداری به همراه خود بردند.

نظافتچی این ساختمان در شرح این ماجرا به یکی از روزنامه های محلی گفت : " هنگامی که این جعبه را در میان آشغال ها دیدم آن را برداشتم و در آن را باز کردم. وقتی پاهای نوزاد را دیدم ابتدا فکر کردم که شاید یک عروسک است. اما بعد متوجه شدم یک نوزاد واقعی است."

تلاش مادر برای پنهان کردن نوزادش 2

تلاش مادر برای پنهان کردن نوزادش 2

گفتنی است؛ این زن به علت کم سن و سال بودنش نمی تواند تحت تعقیب قانونی قرار گیرد.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین مداربسته آسانسور اقدام غیراخلافی دختر 15ساله را لو داد! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..