تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیما خضرآبادی بازیگر سریال عل البدل ازدواج کرد+ عکس مراسم عقد

سیما خضرآبادی که به تازگی در سریال نوروزی علی البدل بازی میکرد ازدواج کرد, عکس مراسم عقد او و همسرش را در ادامه مشاهده کنید.

عکس مراسم عقد سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی، بازیگری که نقش دانشجویی به نام آناهیتا اقبالی را در سریال «علی البدل» بازی می کرد، ازدواج کرد. وی در سریال هایی چون وضعیت سفید، آسپرین، جاده چالوس، حانیه، چک برگشتی و... ایفای نقش کرده است.

سیما خضرآبادی اولین کار خود را با سریال ایستگاه آخر منوچهر عسکری نسب آغاز کرد و در سینمایی کودک و فرشته در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در سریال وضعیت سفید حمید نعمت الله دیده شد.

سیما خضرآبادی و همسرش

سیما خضرآبادی و همسرش

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: namnak.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیما خضرآبادی بازیگر سریال عل البدل ازدواج کرد+ عکس مراسم عقد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..