تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم حصار کشی و ایجاد گیت‌های بازرسی در مناطق آزاد برای کنترل قاچاق

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری توانا خبرگزاری فارس اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق تجاری هفته گذشته در یک برنامه‌ زنده تلوزیونی به کلی موضوع قاچاق در مناطق آزاد را نفی کرد.

وی با بیان اینکه افرادی برای رد گم کنی حرف از قاچاق در مناطق آزاد می‌زنند تصریح کرده بود: در مناطق آزاد چیز مخفی وجود ندارد و اعداد و ارقام گمرک بسیار شفاف موجود هستند.

پیش از این بسیاری از کارشناسان و مسئولین مناطق آزاد را مسیر اصلی قاچاق کانتینری اعلام کرده بودند و بر کنترل بیشتر بر این مناطق تاکید داشته‌اند.

نظر احمد انارکی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی را که در تابستان امسال مناطق آزاد را گلوگاه قاچاق کالا نامیده بود، درباره اظهارات اکبر ترکان جویا شدیم.

انارکی با بیان اینکه هنوز صحبت‌های آقای ترکان را نشنیده‌ام گفت: ما با کسی سر عناد نداریم ولی تا وقتی که مناطق آزاد حصار کشی نداشته باشد و یا زیر ساخت‌های لازم را در کنترل قاچاق در آن لحاظ نشود شاهد قاچاق خواهیم بود.

وی با طرح اینکه در حال حاضر مناطق آزادی با مساحت 500 تا 5000 هکتار در ایران وجود دارد گفت: این وسعت سازوکار بیشتری را برای کنترل قاچاق می‌طلبد.

این عضو کمیسیون اقتصادی در پایان گفت: اگر مناطق آزاد حصار کشی شوند و گیت‌های ورود و خروج شفاف در آن مستقر باشد، پدیده قاچاق را در این مناطق کمتر خواهیم دید.

انتهای پیام/

http://fna.ir/TIUQ47 اخبار مرتبط مناطق آزاد بارانداز واردات و قاچاق است/ دولت در شعار با قاچاق مبارزه می‌کند96/01/15 - 12:17مناطق آزاد حیاط خلوت چهره‌های سیاسی است/ رانت سیاسی در عزل و نصب مدیران مناطق آزاد96/01/15 - 11:09پاسخ مناطق آزاد به عزل و نصب‌ اخیر اعضای هیات مدیره96/01/15 - 11:02تغییرات اساسی در هیأت مدیره مناطق آزاد در آستانه انتخابات!96/01/09 - 18:45شماره‌گذاری خودروهای وارداتی از منطقه آزاد با اسناد قدیمی و خودروهای تصادفی95/12/26 - 14:08روند بی‌پایان ارائه امتیازات به مناطق آزاد/ تردد خودروهای پلاک کیش در کل کشور آزاد شد95/12/25 - 14:03 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم حصار کشی و ایجاد گیت‌های بازرسی در مناطق آزاد برای کنترل قاچاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..