تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگرانی دولت ترامپ از اقدام نظامی در سوریه

کد خبر: ۵۰۸۷۸۷

۱۹۶۵  بازدید

مقام‌های آمریکایی علی‌رغم اظهارات تندی که درباره ضرورت اقدام نظامی در سوریه مطرح کرده‌اند از بابت تبعات این تصمیم نگران هستند.

خبرگزاری فارس: منابع خبری در واشنگتن می‌گویند دولت دونالد ترامپ، علی‌رغم موضع‌گیری‌های تندی که درباره اقدام نظامی در سوریه داشته‌اند نگران تبعات این اقدام هستند.

روزنامه واشنگتن‌پست از قول مقام‌های آمریکایی نوشته حضور نیروهای روسیه در سوریه و نگرانی‌های مربوط به استقرار نیروهای زمینی آمریکا در این کشور، دو مورد از عواملی هستند که تصمیم‌گیری درباره اقدام نظامی در سوریه را دشوار می‌کنند.

پنتاگون، در حال ارائه گزینه‌های پیش‌رو به کاخ سفید درباره پاسخ‌های نظامی محتمل در واکنش به ادعاهایی است که دولت سوریه را به حمله شیمیایی در استان ادلب سوریه متهم می‌کنند. مقام‌های آمریکایی گفته‌اند حمله به مواضع ارتش سوریه و اقداماتی برای زمین‌گیر کردن جنگنده‌های سوریه اقداماتی هستند که ممکن است دولت ترامپ آنها را انجام دهد.

به نوشته واشنگتن‌پست، شماری از مقام‌های کاخ سفید عصر چهارشنبه برای بررسی این موضوع در جلسه‌ای شرکت کردند که تا ساعت‌های آغازین پنجشنبه به طول انجامید.

برخی از حاضرین در این نشست خواستار اقدام فوری بودند، اما عده‌ای دیگر نگران تبعات درجه دوم و درجه سوم چنین تصمیمی بودند. برخی به واکنش روسیه که سامانه‌های ضدهوایی پیشرفته‌ای در سوریه مستقر کرده اشاره کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگرانی دولت ترامپ از اقدام نظامی در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..