تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی استادانه رنجرور اتوبیوگرافی از سوی تیم طراحی کان

رنج‌روور اتوبیوگرافی این بار دستخوش تغییراتی از سوی تیم طراحی کان شده است. کان با تغییرات ظریف خود، زیبایی را در عین سادگی به اتوبیوگرافی آورده است.

تیم طراحی کان دست به رونمایی از یک خودروی جذاب زده است: رنج‌روور کان با نام اتوبیوگرافی LWBLE. همان‌طور که می‌دانید، این خودرو یک شاسی‌بلند لوکس محسوب می‌شود که چشمان علاقه‌مندان و منتقدان را به خود خیره کرده است؛ اما به نظر می‌رسد تیم طراحی کان، چندان از طراحی اصلی اتوبیوگرافی شگفت‌زده نشده است و خود برای ایجاد تغییرات در ظاهر آن، آستین‌ها را بالا زده است.

پروژه‌ی تیونینگ این رنج‌روور مشکی‌ همانند همیشه و به‌طور مستقیم تحت سرپرستی افضل کان به انجام رسیده است و ما شاهد تغییرات خیره‌کننده‌ای در آن هستیم؛ قطعات فیبر کربنی با طراحی دقیق، سپرهای نسخه‌ی لوکس، چراغ‌های مه شکن انحصاری و جلوپنجره‌ی توری سه‌بعدی، ظاهر اتوبیوگرافی را متحول کرده‌اند.

رنج وور اتوبیوگرافی کان

شاید با خود بگویید دقیقاً چه چیزی در این خودرو ما را شگفت‌زده می‌کند؟ باید گفت سادگی و ظرافت در این رنج‌روور استادانه ترکیب شده‌اند. کان با این طراحی به دنبال اثبات این نظریه بوده است؛ زیبایی در سادگی است.

تغییرات مشهود دیگر در اتوبیوگرافی کان شامل رینگ‌های ۲۲ اینچی سبک‌، کالیپرهای ترمز جدید و سیستم اگزوز ضدزنگ است. تمامی این تغییرات بسیار ظریف هستند؛ اما به اسپرت و خشن شدن خودرو کمک می‌کنند. تیم طراحی کان به‌منظور راضی نگه داشتن افراد مشکل‌پسند، یک آپشن رینگ‌های ۲۲ اینچی پلاتینیومی نیز برای این خودرو در نظر گرفته است.

رنج وور اتوبیوگرافی کان

در داخل خودرو نیز تغییرات فراوانی صورت گرفته است. در واقع، طراحی داخلی با تغییرات کامل متحول شده است. ما شاهد روکش چرم منحصربه‌فرد در رنگ‌های مشکی و خاکستری برای صندلی‌ها و تزئینات جدید در سایر قسمت‌های خودرو نظیر بالای درها، دسته‌های صندلی و کنسول مرکزی هستیم. بهترین قسمت طراحی داخلی در کجا است؟ به نظر ما پدال‌های آلومینیومی و صفحات فولادی ضدزنگ در قسمت رکاب بهترین قسمت این طراحی هستند.

رنج وور اتوبیوگرافی کان

نظر شما در مورد این طراحی چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی استادانه رنجرور اتوبیوگرافی از سوی تیم طراحی کان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..