تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقلب پادشاه اردن برای هم قد شدن با ترامپ+ عکس

به گزارش افکارنیوز،

روزنامه "واشنگتن اگزمینر" گزارش داد، در این کنفرانس مطبوعاتی، عبدالله دوم و ترامپ مسائل مهمی از جمله حمله شیمیایی این هفته در سوریه را مورد بررسی قراردادند حال آنکه برخی از خبرنگاران به میز تریبونی متمرکز شده بودند که پادشاه اردن به منظور هم قد شدن با ترامپ در این کنفرانس مورد استفاده قرار داده بود تا بلندتر از قد طبیعی اش به نظر برسد.

این روزنامه نوشت، قد دونالد ترامپ 188 سانتی متر است و پادشاه اردن 165 سانتی متر.

دومین دیدار ملک عبدالله با ترامپ در زمان ریاست جمهوری‌اش با هدف احیای روند صلح میان تشکیلات خودگردان فلسطین و صهیونیست ها می باشد.

پادشاه اردن در این کنفرانس مطبوعاتی از مواضع ترامپ درخصوص طرح به اصطلاح صلح اتحادیه عرب استقبال کرد و آن را نشانه ای مثبت و امیدوارکننده دانست.

پادشاه اردن ماه میلادی گذشته با ترامپ در کاخ سفید دیدار کرد و دو طرف درباره موضوع فلسطین و مسائل مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی با یکدیگر گفتگو کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقلب پادشاه اردن برای هم قد شدن با ترامپ+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..