تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار عجیب مادران ایسلند با نوزادانشان+ تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصوری که از مهر مادری در ذهن همه شکل گرفته مراقبت و توجه لحظه به لحظه‌ای به نوزاد کوچکی است که تازه متولد شده و احتیاج به توجه والدینش دارد. اما مادران ایسلندی برخلاف دیگر کشورها رفتار می‌کنند. آنها به راحتی نوزاد خود را درون کالسکه‌ای در گوشه‌ای از خیابان رها کرده و سرگرم کارهای شخصی خود می‌شوند، بدون اینکه ذره‌ای نگران امنیت و سلامت نوزاد خود باشند. حتی هوای سرد این کشور نیز مانع از این کار والدین نمی‌شود زیرا به اعتقاد آنها چند ساعت مجاورت در سرما بدن نوزاد را قوی‌تر کرده و آنها را از محیط بسته خانه که ناقل میکروب‌های زیادی است دور می‌کند. توریست‌هایی که برای دیدن این کشور می‌روند هر روز با انبوه کالسکه‌هایی که در اطراف خیابان به حال خود رها شده‌اند مواجه می‌شوند. البته برخی از خانواده‌ها نیز کالسکه کودک خود را به مانیتور مجهز کرده‌اند تا بتوانند در صورت لزوم رفتار کودک خود را از طریق آن مشاهده کنند.

این ایده کمک زیادی به والدین می‌کند تا در مواقعی که کودک در خواب است از فضای بیرون استفاده کرده و به امور ضروری خارج از منزل بپردازند. 

گفتنی است کشور ایسلند تا سال 1918 جزئی از پادشاهی دانمارک و نروژ بوده است. در سال 1990 این کشور توانست تبدیل به یکی از مرفه‌ترین کشورهای دنیا شود. این رفتار در کشورهای دانمارک و اسکاندیناوی نیز قابل مشاهده است که به دلیل امنیت بالای آن است. ایسلند فاقد ارتش دائمی است.

رفتار عجیب مادران ایسلند با نوزادانشان+ تصاویر رفتار عجیب مادران ایسلند با نوزادانشان+ تصاویر رفتار عجیب مادران ایسلند با نوزادانشان+ تصاویر رفتار عجیب مادران ایسلند با نوزادانشان+ تصاویر رفتار عجیب مادران ایسلند با نوزادانشان+ تصاویر رفتار عجیب مادران ایسلند با نوزادانشان+ تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار عجیب مادران ایسلند با نوزادانشان+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..