تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجویان این دانشگاه ها در آینده میلیاردر می‌شوند + فهرست

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ کارشناسان اعتقاد دارند ملاک موفقیت و کسب ثروت و درآمد یک فرد در دنیا علاقه او به تحصیل و علم‌اندوزی، تلاش و همت زیاد و ریسک پذیری است، اما در کنار تمامی این موارد تحصیل در یک دانشگاه مطرح و شرکت در کارگاه‌های آموزشی، بهره بردن از گنجینه معلومات استادان نخبه و فرصت گفت‌وگو با دانشجویان برتر هم بر موفقیت فرد در زندگی و کار تاثیرگذار است.

از این رو، بسیاری از والدین در جهان تلاش می‌کنند فرزندان آن‌ها در دانشگاه‌های تراز اول جهانی تحصیل کنند تا در آینده شاهد موفقیت بیشتر آنان باشند.

بسیاری از شرکت‌ها و موسسات آماری در دنیا که وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه‌های برتر را بررسی کرده‌اند، بر این باورند فارغ التحصیلان این دانشگاه‌ها در مقایسه با دانش‌آموختگان دیگر از حقوق و درآمد بالاتری برخوردار هستند.

بر این اساس یک رتبه بندی در خصوص وضعیت درآمد فارغ التحصیلان دانشگاه‌های برتر جهان دسته بدنی شد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

در صدر این رتبه بندی، دانشگاه MIT و Harvey Mudd College قرار دارد که میانگین دریافتی فارغ‌التحصیلان آن بالغ بر ۱۱۰ هزار دلار در سال است. رتبه بعدی متعلق به دانشگاه استنفورد و دانشگاه هاروارد با میانگین درآمد ۱۰۰ هزار دلار در سال بوده است.

دو دانشگاه liberal arts school Washington و Lee University نیز به عنوان بهترین‌های این فهرست معرفی شدند که فارغ التحصیلان آن‌ها درآمدی در حدود ۱۰۰ هزار دلار دارند.

از جمله سایر دانشگاه‌های درآمد زا برای فارغ‌التحصیلان می‌توان به Stevens Institute of Technology، Caltech، Rensselaer Polytechnic Institute، Georgetown University و Tufts University اشاره کرد که دانشجویان این مراکز آموزش عالی پس از اتمام درس و استخدام در موسسات و سازمان‌ها بین ۹۰ الی ۱۰۰ هزار دلار درآمد کسب می‌کنند.

بسیاری از دانشجویان این دانشگاه‌ها حتی در زمان دانشجویی با ایده‌های برتر و خلاقانه خود جذب بازار کار شده و به سرعت به یک کارآفرین برتر تبدیل شده اند.

گفتنی است؛ فارغ التحصیلان رشته‌های فناوری اطلاعات، پزشکی، مهندسی و برخی شاخه‌های هنر اکنون در دنیا صاحب درآمدهای بالا هستند.

منبع: Business Insider

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجویان این دانشگاه ها در آینده میلیاردر می‌شوند + فهرست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..