تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش نسبی دما در کشور

به گزارش افکارنیوز،

امروز در اکثر مناطق کشور جو نسبتاً پایدار بوده و روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود؛ افزایش دما امروز و فردا در سواحل دریای خزر محسوس بوده و در سواحل غربی دریای خزر گاهی با وزش باد جنوبی همراه خواهد بود.

از بعدازظهر امروز با نفوذ جریانات گرم و مرطوب جنوبی در مناطقی از جنوب غرب کشور  یعنی در استانهای خوزستان، بوشهر و دامنه‌های زاگرس مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

فردا با عبور موج بارشی از نوار شمالی کشور در مناطقی از غرب، شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز، برخی مناطق مرکزی و جنوب کشور بارش پراکنده گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این موج روز شنبه در بخشهایی از شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز سبب بارش پراکنده و وزش باد خواهد شد؛ همچنین در شمال غرب کشور نیز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

لازم به ذکر است به‌دلیل افزایش سرعت وزش باد در جنوب عراق و انتقال آن به مناطقی از جنوب غرب کشور در اواخر وقت امروز و اوایل وقت فردا پدیده گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

برای تهران امروز هوایی صاف پیش‌بینی می‌شود؛ دمای تهران امروز در گرمترین لحظات 19 درجه بالای صفر و در سردترین لحظات 9 درجه بالای صفر و فردا در گرمترین لحظات 21 درجه بالای صفر و در سردترین لحظات 11 درجه بالای صفر تخمین زده شده است.

شهرکرد سردترین و بندرعباس گرمترین نقاط کشور

امروز سردترین مرکز استان کشور شهرکرد است که در گرمترین لحظات 14 درجه بالای صفر و در سردترین لحظات یک درجه زیر صفر دما دارد و هوایی صاف تا کمی ابری و در اواخر وقت افزایش ابر و وزش باد را تجربه می‌کند.

امروز گرمترین مرکز استان کشور بندرعباس است که در گرمترین لحظات 31 درجه بالای صفر و در سردترین لحظات 19 درجه بالای صفر دما دارد و هوایی صاف گاهی با وزش باد را تجربه می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش نسبی دما در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..