تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار مردمی بازیگران و عوامل «ماجرای نیمروز» در شیراز/ عکس

به گزارش افکارنیوز،

بازیگران و عوامل «ماجرای نیمروز» روز پنج شنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ فروردین ماه در پردیس سینمایی گلستان شیراز با مخاطبین این فیلم دیدار و گفتگو می‌کنند.

این دیدار مردمی روز پنج شنبه ۱۷ فرودین ماه ساعت ۱۸:۳۰ و روز جمعه ۱۸ فرودین ساعت ۲۰ با حضور جواد عزتی، هادی حجازی فر، مهدی پاکدل، مهدی زمین پرداز، محمد حسین مهدویان و سید محمود رضوی برگزار می‌شود.

همچنین بازیگران و عوامل فیلم «ماجرای نیمروز» روز جمعه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۹ صبح در برنامه «خوشا شیراز» که به صورت زنده پخش می شود، حضور می یابند. همچنین به طور همزمان این برنامه از شبکه شما پخش خواهد شد.

«ماجرای نیمروز» در نوروز ۹۶ اکران عمومی شده و تا کنون بیش از دو میلیارد تومان فروش داشته است.

 

ماجرای نیمروز

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان «ماجرای نیمروز» آمده است: در محله های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان ها و کوچه ها و در پستوی خانه ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار مردمی بازیگران و عوامل «ماجرای نیمروز» در شیراز/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..