تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیصریه نوزدهم شد، وزنه بردار قزاق قهرمان

قیصریه نوزدهم شد، وزنه بردار قزاق قهرمانبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از پایان رقابت دسته 62 کیلوگرم(A) مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان و با مشخص شدن نتایج کامل وزنه برداران دسته 62 کیلوگرم این دوره از پیکارها، احسان قصریه نماینده وزنه برداری کشورمان  در حرکت یکضرب با 104 کیلوگرم بیست و دوم شد. همچنین در حرکت دوضرب با مهار وزنه 128 کیلوگرمی در رتبه بیستم قرار گرفت و در نهایت با حدنصاب مجموع 232 کیلوگرم در جایگاه نوزدهم دسته 62 کیلوگرم قرار گرفت.  

سه وزنه بردار برتر دسته 62 کیلوگرم به شرح ریر است:

یکضرب:

1- زلفت گارائف(روسیه):128کیلوگرم

2- آناتولی ساولیاُف(قزاقستان):127 کیلوگرم

3- یونابان وی(چین):126 کیلوگرم

دوضرب:

1- آناتولی ساولیاُف(قزاقستان):154 کیلوگرم

2- یونابان وی(چین):150 کیلوگرم

3- غلام ناوی(هند):148 کیلوگرم

* "گارائف" روس در حرکت دوضرب اوت کرد.

مجموع:

1- آناتولی ساولیاُف(قزاقستان):281 کیلوگرم

2- یونابان وی(چین):276 کیلوگرم

3- حلیم ستیان محمد(اندونزی):267 کیلوگرم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیصریه نوزدهم شد، وزنه بردار قزاق قهرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..