تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت سه متهم در پرونده نزاع مرگبار طایفه‌ای در اردبیل

بازداشت سه متهم در پرونده نزاع مرگبار طایفه‌ای در اردبیل

در پی نزاع و درگیری دسته جمعی بین دو طایفه در روستای یزن آباد نمین و اعزام مجروحان به بیمارستان فاطمی اردبیل، طی اعلام بیمارستان، یکی از مجروحان که پیرمردی 63 ساله بود در اثر شدت جراحات پس از به کما رفتن، جان خود را از دست داد.

با مرگ پیرمرد 63 ساله پرونده درگیری با موضوع قتل عمد به پلیس آگاهی ارجاع و كارآگاهان این پلیس با هماهنگی مقام قضایی دو نفر از ضاربان اصلی مقتول را كه متواری بودند با انجام اقدامات اطلاعاتی،شناسایی کردن. با شناسایی محل اختفای متهمان در شهرك كارشناسان اردبیل، دو نفر دستگیر شدند.

متهمان در بازجویی های اولیه با اعتراف به شرکت در نزاع دسته جمعی و ضرب و شتم مقتول، مدعی شدند به همراه برادران و فرزندان خود طرف درگیری را به علت اختلافات قومی و قبیله ای مجروح کرده اند.

در ادامه تحقیقات ماموران پلیس، روز گذشته سه نفر دیگر از افراد شرکت کننده در نزاع شناسایی و دستگیر شدند.

این متهمان در بازجویی ها به حضور در نزاع منجر به قتل اعتراف کرده و تحقیقات از آنها و دو متهم اصلی همچنان ادامه دارد.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت سه متهم در پرونده نزاع مرگبار طایفه‌ای در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..