تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعهد کتبی ۵ نامزد «جبهه مردمی» برای کناه‌گیری به نفع کاندیدای نهایی

به گزارش افکارنیوز،

 مهدی چمران عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حاشیه مجمع ملی این جبهه در جمع خبرنگاران، گفت: هدف از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اقدام فراجناحی این جبهه برای انسجام بین نیروهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه این جبهه پس از انتخابات نیز استمرار خواهد داشت، ادامه داد‌: یکی از اهداف جبهه مردمی حضور در انتخابات است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پس از انتخاب یک نفر به عنوان کاندیدای نهایی، 4 کاندیدای دیگر به نفع آن یک نفر کنار می‌روند؟ اظهار داشت: بنده پیش‌بینی بلد نیستم، وظیفه ما این است که وارد عرصه انتخابات شویم.

چمران ادامه داد: در شورای مرکزی در این باره بحث می‌شود، البته 5 نفری که انتخاب می‌شوند تعهد داده‌اند، حتی اگر در مناظره حضور داشته باشند و به یک نفر رسیدیم، به نفع آن یک نفر از صحنه کنار بروند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعهد کتبی ۵ نامزد «جبهه مردمی» برای کناه‌گیری به نفع کاندیدای نهایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..