تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الماس ستاره صورتی گران ترین سنگ قیمتی جهان!+تصاویر

تاریخ انتشار : پنجشنبه 06 / 04 / 2017 مشاهده : 13 سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

الماس «پینک استار» (ستاره صورتی) که از هفته قبل در موسسه ساتبیز هنگ کنگ به نمایش گذاشته شده بود امروز سه شنبه 4 آوریل در حراجی این موسسه بهه فروش رفت. مبلغ پرداخت شده برای این الماس منحصربفرد رکورد جهانی فروش یک سنگ قیمتی را شکست.

الماس

الماس «پینک استار» (ستاره صورتی) که از هفته قبل در موسسه ساتبیز هنگ کنگ به نمایش گذاشته شده بود روز سه شنبه 4 آوریل در حراجی این موسسه به فروش رفت.

الماس

گران ترین سنگ قیمتی جهان

مبلغ پرداخت شده برای این اَلماس منحصربفرد رکورد جهانی فروش یک سنگ قیمتی را شکست.

به گزارش فرانس پرس ، اَلماس «پینک استار» (ستاره صورتی) در حراجی موسسه ساتبیز شعبه هنگ کنگ روز سه شنبه به مبلغ بی سابقه 71.2 میلیون دلار به فروش رفت. این بیشترین مبلغی است که تاکنون در یک حراج برای خرید یک سنگ گرانبها پرداخت شده است.

الماس

گران ترین سنگ قیمتی جهان

اَلماس « پینک استار» با 59.60 قیراط بزرگترین اَلماس در رده خود است که تاکنون انستیتوی جواهرشناسی آمریکا آن را ثبت کرده است.

این اَلماس مشهور در سال 2013 در جریان حراج موسسه ساتبیز ژنو به مبلغ 83 میلیون دلار
به ایزاک وولف یک دلال اَلماس نیویورکی فروخته شده بود اما اندکی بعد خریدار معامله را فسخ کرد.

الماس

گران ترین سنگ قیمتی جهان

جام جم آنلاین

الماس ستاره صورتی گران ترین سنگ قیمتی جهان!+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الماس ستاره صورتی گران ترین سنگ قیمتی جهان!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..