تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار تعاونی انجمن صنفی مترجمین در اردیبهشت ماه سال جاری

آغاز به کار تعاونی انجمن صنفی مترجمین در اردیبهشت ماه سال جاریمحمدرضا اربابی، رئیس انجمن صنفی مترجمین در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مجمع عمومی تعاونی گفت: هم اکنون انجمن صنفی مترجمین مجمع عمومی تعاونی را برگزار می‌کند. این تعاونی قرار است خدماتی به مترجمین بدهد و اعضای آن متشکل از اعضای انجمن صنفی مترجمین خواهد بود.


وی افزود: اعضایی که در انجمن صنفی مترجمین همکاری دارند، در شرکت تعاونی انجمن سهام دار هستند. این تعاونی با توجه به شعار سال که اشتغال محور آن است، فرصتی را برای اشتغال فراهم می‌کند. از طرف دیگر این تعاونی می‌تواند فرصتی را برای سرمایه گذاری نیز فراهم کند.

رئیس انجمن صنفی مترجمین در خصوص زمان برگزاری مجمع عمومی تعاونی اظهار داشت: تا پایان فروردین ماه سال جاری مجمع عمومی تعاونی برگزار خواهد شد. پس از آن این تعاونی آغاز به کار می‌کند. تعاونی انجمن صنفی مترجمین به امید خدا در اردیبهشت ماه سال جاری کار خود را شروع می کند.

گفتنی است؛ شرکت تعاونی انجمن صنفی مترجمان یک شرکت تعاونی خدمات است. در این تعاونی اعضای انجمن عضو هستند و مترجمانی در آن مشغول به کار می‌شوند که مورد تایید انجمن صنفی مترجمان هستند. از طرف دیگر این تعاونی نوعی کارآفرینی محسوب می‌شود. از طرف دیگر اعضای انجمن سهامداران شرکت تعاونی نیز هستند. اگر اعضای انجمن به عنوان مثال صد نفر باشد، این افراد هم کار ترجمه انجام می دهند و به اندازه سهامی که در این شرکت دارند از سود حاصله در آمدی کسب می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار تعاونی انجمن صنفی مترجمین در اردیبهشت ماه سال جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..