تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محبوب های قلعه نویی مقابل تراکتورسازی

کد خبر: ۵۰۸۵۸۲

۵۵  بازدید

حضور 4 بازیکن سابق استقلال درترکیب صبا تقابل جالبی میان آنها و امیر قلعه نویی رقم می زند.

ورزش سه: حضور 4 بازیکن سابق استقلال درترکیب صبا تقابل جالبی میان آنها و امیر  قلعه نویی رقم می زند.

تیم تراکتورسازی در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان صبای قم است؛ دیداری که برای امیر قلعه نویی وشاگردانش بسیار اهمیت دارد. فارغ از حساسیت های خاص این مسابقه، حضور 4 بازیکنی که در استقلال شاگرد امیر قلعه نویی بودند، در ترکیب صبا جالب توجه خواهد بود.

محسن فروزان، حنیف عمران زاده، غلامرضا عنایتی و علیرضا رمضانی 4 بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نویی در تیم استقلال بودند که حالا باید در قالب صبا روبه روی تراکتورسازی با هدایت سرمربی سابقشان قرار بگیرند.

این در حالی است که قلعه نویی با این 4 بازیکن هنوز هم رابطه خوبی دارد؛ بعد از رفتن قلعه نویی از استقلال بود که آنها از سوی مربیان بعدی کنار گذاشته شدند و دلخوری هایی نیز پیش آمد. در بازی فردای شهر قم فرصت مناسبی برای دیدار دوباره قلعه نویی با شاگردان سابقش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محبوب های قلعه نویی مقابل تراکتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..