تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این موسسات اعتباری مجاز هستند+اسامی

بانک مرکزی با اعلام نام موسسات مجاز در وب سایت خود بین موسسات مجاز و غیر مجاز تفاوت قائل شده است.

به گزارش شمانیوز: چندسالی است که بانک مرکزی به دنبال ساماندهی بازار غیر متشکل پولی است و در این راستا با ادغام برخی صندوق ها و تعاونی ها مجوز تاسیس موسسات اعتباری را صادر کرده و همواره مردم را از سپرده گذاری در موسسات غیر مجاز منع کرده است.
موسسات غیر مجاز طی سال های گذشته مشکلاتی را برای سپرده گذاران ایجاد کردند و در برخی مواقع منحل شده و نتوانستند به تعهداتی که به مشتریان خود داشتند عمل کنند.
اگرچه فعالیت موسسات مالی و صندوق های غیرمجاز در بازار پولی کشور همواره سوال برانگیز بوده اما بانک مرکزی با اعلام نام موسسات مجاز در وب سایت خود بین موسسات مجاز و غیر مجاز تفاوت قائل شده است.
آنطور که بانک مرکزی اعلام کرده فقط موسسات زیر دارای مجوز بوده و مورد تایید دولت هستند:

موسسات مجاز

  بر اساس این گزارش رییس کل بانک مرکزی دیروز درباره ساماندهی موسسات غیرمجاز گفته که این موسسات در گذشته به وجود آمده اند اما بانک مرکزی تلاش کرده تا این موسسات را سازماندهی کند. قرار است موسسات بدون مجوز در بانک‌ها یا موسسات مجاز دیگر ادغام شوند. این موسسات فعلا وضعیت نگران کننده‌ای ندارند و ما هم در بانک مرکزی فعالیت آنها را زیر نظر داریم.

منبع: بنکر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این موسسات اعتباری مجاز هستند+اسامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..