تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال حضور مایکل کیتون در فیلم دامبو

احتمال حضور مایکل کیتون در فیلم دامبو

«مایکل کیتون» برای حضور در نقش منفی فیلم لایو-اکشن «دامبو» برای دیزنی در حال مذاکره است.

این فیلم زمینۀ همکاری مجدد «تیم برتون» با این بازیگر ۶۵ ساله را فراهم می‌آورد. پروژه‌های مشترک مایکل کیتون و تیم برتون با فیلم «بتمن بازمی‌گردد» در سال ۱۹۹۲ آغاز شد.

مذاکرات با «کالین فارل» نیز همچنان در حال انجام است تا این بازیگر هم در کنار «اوا گرین» و «دنی ده‌ویتو» به ایفای نقش بپردازد. «ارن کروگر» نویسندۀ «ترنسفورمرها» فیلمنامۀ این اثر را می‌نویسد.

داستان اصلی دامبو در مورد بچه فیلی بود که سعی می‌کرد توانایی‌هایش را در سیرک به اثبات برساند. در صورت عقد قرارداد، کیتون در نقش مردی ظاهر می‌شود که سیرک را از شخصیت ده‌ویتو خریداری کرده و با فیلم دوست داشتنی و مادرش بدرفتاری می‌کند.

اصرار دیزنی به بازسازی لایو-اکشن فیلم‌های کلاسیک شامل «مالیفیسنت» (Maleficent)، «سیندرلا»، «کتاب جنگل»، و اخیراً «دیو و دلبر» می‌شود. این استودیو بازسازی «شیرشاه»، «پری دریایی کوچولو»، «مولان» و دیگر انیمیشن‌های کلاسیک را هم در دست ساخت دارد.

کیتون دوران رنسانس بازیگری‌اش را سپری می‌کند، دورانی که با فیلم نامزد اسکار «بردمن» در سال ۲۰۱۴ شکل گرفت. برتون و کیتون پس از چندگانۀ «بتمن» در هیچ پروژه‌ای در کنار هم نبوده‌اند، اما همیشه به دنبال بهانه‌ای برای همکاری می‌گشتند.

مایکل کیتون به تازگی در فیلم «بنیانگذار» (The Founder) و در نقش «ری کراک» تاجر بزرگ آمریکایی، و در فیلم «اسپات‌لایت» در نقش یک خبرنگار دیده شده است. فیلم‌های «بردمن» و «اسپات‌لایت» در دو سال پیاپی برندۀ جایزۀ اسکار بهترین فیلم سال شدند.

کیتون را به زودی در یک نقش منفی دیگر در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» نیز خواهیم دید.

پیشنهادات سایت:

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سایت و سینمای جهان ، به کانال تلگرام فیلم تو مووی بپیوندید.

کانال تلگرام فیلم تو مووی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال حضور مایکل کیتون در فیلم دامبو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..