تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصراف 54 داوطلب شوراها در همدان

انصراف 54 داوطلب شوراها در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: از 30 اسفند سال گذشته تا 6 فروردین ماه سالجاری 6 هزار 436 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کردند.

الماسی اضافه کرد: 54 داوطلب نمایندگی شوراها تاکنون انصراف داده اند که 80 درصد این تعداد متعلق به شوراهای روستاهای استان همدان است.

وی با ذکر اینکه انصراف داوطلبان امری طبیعی است یادآوری کرد: در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا 600 داوطلب استعفا یا انصراف دادند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان افزود: بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی شوراها از 17 فروردین آغاز شده و به مدت یک هفته تا 23 این ماه ادامه دارد.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصراف 54 داوطلب شوراها در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..