تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیته داوران باعث محرومیت منصوریان نمی‌شود

کد خبر: ۵۰۸۵۳۳

۱۶۵۱  بازدید

کمیته داوران از منصوریان شکایتی نمی‌کند تا محرومیتش تشدید شود.

خبرآنلاین: علیرضا منصوریان می‌تواند آسوده باشد که قرار نیست غیر از تبریز ، بازی دیگری از بازی‌های تیمش را روی نیمکت استقلال نباشد. او بعد از بازی با فولاد و اخراجش از کنار زمین انتقاد تندی از این داشت که شاید برنامه اخراجش برنامه ریزی شده باشد.

حرف های او باعث شد تا رضا جاوداني عضو كميته انضباطي در واكنش به ادعاي عليرضا منصوريان در پايان بازي با فولاد بگوید: «اگر كميته داوران بابت اين صحبت‌ خواهان رسيدگي باشند اول بايد به كميته انضباطي شكايت كنند و ما نمي‌توانيم به آن ورود كنيم.»

فريدون اصفهانيان رييس كميته داوران  اما اصلا خیال ایجاد حاشیه جدید برای کمیته اش را ندارد.او با گفتن این جمله که ما هيچ شكايتي از منصوريان نداريم چون شارژ معني‌هاي مختلف دارد،خیال خودش و منصوریان را راحت کرده است.

اصفهانيان به روزنامه گل هم گفته است: «اول بايد ديد منظور منصوريان از شارژ چيست و اگر تهمتي به داوري محسوب شد آن وقت اقدام مي‌كنيم همين‌جوري كه نمي‌شود بابت واژه «شارژ» شكايت كرد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیته داوران باعث محرومیت منصوریان نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..