تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادویه های تند را در بهار مصرف نکنید میدانید چرا؟

ادویه های تند را در بهار مصرف نکنید.باید حواس‌مان به سبک تغذیه خودمان هم باشد و متناسب با فصل تغذیه را هم تغییر دهیم.

ادویه های تند

همانطور که با پایان زمستان و فرارسیدن بهار سبک لباس پوشیدن‌مان عوض می‌شود و به سراغ لباس‌های مناسب‌تر می‌رویم، باید حواس‌مان به سبک تغذیه خودمان هم باشد و متناسب با فصل تغذیه را هم تغییر دهیم.

ادویه های تند را در بهار مصرف نکنید میدانید چرا

اگر تاکنون سعی می‌کردیم از غذاهای گرم استفاده کنیم حالا دیگر باید مصرف این غذاها را محدود کنیم و به سراغ غذاهای سهل الهضم و خنک برویم تا دچار مشکلاتی مانند حساسیت‌های پوستی ناشی از تغذیه نشویم. دکتر غلامرضا کردافشاری معتقد است در این فصل بهتر است مصرف غذاهای تند و تیز که حاوی ادویه‌هایی مانند فلفل، زنجبیل یا سیر هستند را محدود کنید.


همچنین بهتر است غذاهای چرب و غذاهایی که غلظت خون را بالا می‌برند کمتر در رژیم غذایی شما قرار گیرند. این متخصص طب سنتی توصیه می‌کند: بهتر است از غذاهایی که هضم آنها راحت‌تر است مانند گوشت پرندگان، غلات و سبزیجات بیشتر استفاده کنید.

روزنامه ایران

اخبار مرتبط :

چرا ادویه جات تند سلامتی بخش هستند؟

به کتلت چه ادویه ها و چاشنی هایی می شود زد

اثرات مخرب و ناگوار این ادویه

غذاهای ادویه دار و تند از مرگ زودرس پیشگیری می کنند!

ادویه های آرامش بخش کدامند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادویه های تند را در بهار مصرف نکنید میدانید چرا؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..