تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس‌های پدران خوشبخت سوئدی در خانه هنرمندان

عکس‌های پدران خوشبخت سوئدی در خانه هنرمندان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه عکس‌های یوهان بِومان با عنوان «پدران سوئدی» به کوشش انستیتو فرهنگ سوئد و بخش فرهنگی سفارت سوئد و با همکاری خانه هنرمدان ایران جمعه 18 فروردین ساعت 17 در محل خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

کشور سوئد یکی از سخاوت‌مندترین سیستم‌ها را در مرخصی والدین در جهان دارد. میزان مرخصی پدر و مادر پس از زایمان به یک میزان است، ولی با این وجود تنها بخشی از پدران سوئدی (چیزی حدود 14 درصد) از این پاداش استفاده می‌کنند. این نمایشگاه بر روی پدرانی تمرکز دارد که ماندن در خانه با کودک خود را به مدت شش ماه انتخاب کرده‌اند.

در این نمایشگاه 25 عکس به نمایش درمی‌آید.

پروژه «پدران سوئدی» اثر یوهان بِومان تاکنون در بسیاری از کشورهای دنیا به نمایش درآمده است.

یوهان بِومان از عکاسان برجسته سوئد است که تاکنون جوایز گوناگونی از جمله جایزه جهانی عکس‌های خبری، جایزه جهانی عکس سال، جایزه انجمن ملی عکاسان خبری، جایزه عکاسی یونیسف و.. را از آن خود کرده است.

نمایشگاه عکس‌های یوهان بِومان جمعه 18 فروردین ساعت 17 در گالری زمستان خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود و تا 25 فروردین میزبان علاقه‌مندان است.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس‌های پدران خوشبخت سوئدی در خانه هنرمندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..