تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخاطبان تلویزیون در نوروز ۲۰ درصد رشد داشت

معاون سیمای رسانه ملی اعلام کرد ۸۵ درصد ایرانیان به تماشای ویژه برنامه‌های تحویل سال ۹۶ رسانه ملی نشستند و میزان مخاطبان برنامه ها و سریال‌های رسانه ملی رشد ۲۰ درصدی داشت.

به گزارش شمانیوز: مرتضی میرباقری اعلام کرد: طبق نظرسنجی های مختلفی که در صدا و سیما انجام شد، ۸۵ درصد مردم ایران بیننده برنامه های تحویل سال صدا و سیما بودند.

وی افزود: ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه و «سه ستاره» با جذب ۳۴ درصد مخاطب، بهترین برنامه تحویل سال از نگاه مخاطبان به شمار می آید.

معاون سیمای رسانه ملی ادامه داد: ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو نیز ۹۰درصد افزایش تعداد مخاطب داشت.

میرباقری گفت: سریال‌های ما هم با افزایش ۲۰ درصدی تعداد مخاطب همراه بوده‌اند و سریال شبکه یک نسبت به سال گذشته صد در صد افزایش مخاطب داشت. دلیل این افزایش مخاطبان سریال‌ها هم رشد کمی و کیفی تولیدات و بازیگران قوی که در آثار حضور داشتند به حساب می‌آید.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخاطبان تلویزیون در نوروز ۲۰ درصد رشد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..