تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو جایزه فستیوال فیلم نهج به سینمای ایران رسید

دو جایزه فستیوال فیلم نهج به سینمای ایران رسید

در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه نهج که چهارشنبه شب ۱۶ فروردین در سالن همایش‌های مدینة الحسین شهر کربلا برگزار شد، هیئت داوران، جایزه اول جشنواره (جایزه بزرگ جشنواره) را به فیلم «نشانه‌ها» از ایران اهدا کرد.

محمدحسین مسیح‌پور، دستیار کارگردان فیلم «نشانه‌ها» به نمایندگی از عوامل فیلم جایزه اصلی جشنواره را دریافت کرد.

جشنواره بین‌المللی فیلم و مستند نهج توسط شبکه تلویزیونی کربلا وابسته به آستان مقدس سیدالشهدا(ع) از ۱۲ الی ۱۶ فروردین در کربلای معلا برگزار ‌شد.

«نشانه‌ها» داستان پدر و دختریست که رابطه‌ای معنوی با درختان جنگل برقرار کرده‌اند، آنها نادیدنی‌هایی را می‌بینند که از آزردگی طبیعت می‌گویند.

فیلم‌های حاضر در این جشنواره از 30 کشور جهان و در دو عرصه اندیشه حسینی و حقوق بشر و درستکاری و امانتداری در خدمت به مردم شرکت کردند.

سینما در نگاه این جشنواره که نخستین دوره‌اش در اسفند 93 برگزار شد، پیام‌آور رسالتی انسانی است که وظیفه آن بنای زندگی انسانها بر اساس کرامت و خوشبختی است.

از مهمانان ایرانی جشنواره می‌توان به حبیب ایل بیگی، احمدرضا درویش، محمود پاک نیت و... اشاره کرد. همچنین اسماعیل براری، فیلمساز ایرانی از اعضای هیئت داوران جشنواره بود.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو جایزه فستیوال فیلم نهج به سینمای ایران رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..