تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی فرودگاه مشهد برای انجام پروازهای خروجی / فرودگاه مشهد باز است

رئیس هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ؛

زلزله بر ارائه خدمات فرودگاهی مشهد تاثیری نداشتبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،رحمت‌اله مه‌آبادی، رئیس هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ومدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله صبح امروز(۱۶ فروردین ۹۶) به تمامی فرودگاه‌های معین فرودگاه بین‌المللی مشهد، مرکز کنترل، ادارات کل مراقبت پرواز، ارتباطات و ناوبری و مخابرات دستور آماده‌باش داده است.

وی همچنین عنوان کرد: هم‌اکنون آمد و شد پروازها در فرودگاه مشهد به صورت نرمال در حال انجام و تمامی سرویس‌های مرتبط فرودگاهی و خدمات ناوبری هوایی این فرودگاه برقرار است و طی بازدید میدانی انجام شده از سطوح پروازی و ترمینالی، وقوع زلزله صبح امروز، بر ایمنی پروازهای این فرودگاه آسیب جدی و تاثیرگذاری نداشته است.

رئیس هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: اکنون فرودگاه مشهد باز است و  آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان احتمالی زلزله را دارد.

گفتنی است؛ صبح امروز زلزله‌یی به قدرت ۶ ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین و عرض جغرافیایی 83 . 35 و طول جغرافیایی 26. 60 حوالی سفید سنگ استان خراسان رضوی رخ داد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی فرودگاه مشهد برای انجام پروازهای خروجی / فرودگاه مشهد باز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..