تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجربه‌های جدید کارگردان «جیمز باند»

کد خبر: ۵۰۸۳۸۹

۲۳  بازدید

سام مندس کارگردان فیلم‌هایی مثل «اسکای‌فال»(Skyfall) و «زیبای آمریکایی»( American Beauty) قصد دارد فیلمی فانتزی بر اساس کتابی مصور با نام «چیزهای مورد علاقه‌ی من هیولاها هستند» (My Favorite Thing Is Monsters) بسازد.

وب سایت فیلم نت نیوز: سام مندس کارگردان فیلم‌هایی مثل «اسکای‌فال»(Skyfall) و «زیبای آمریکایی»( American Beauty) قصد دارد فیلمی فانتزی بر اساس کتابی مصور با نام «چیزهای مورد علاقه‌ی من هیولاها هستند» (My Favorite Thing Is Monsters) بسازد.

 تجربه‌های جدید کارگردان «جیمز باند»
سام مندس که حالا و  بعد از ساخت اسپکتر(Spectre) به طور رسمی از دنیای جیمز باند خداحافظی کرده است، به دنبال پروژه‌های جدیدی می‌گردد. اما با اینکه در ماه‌های اخیر خبر ساخته شدن چند فیلم به کارگردانی او منتشر شده بود، هیچکدام به طور قطع تأیید نشدند. حالا به نظر می‌رسد قرار است پروژه‌ی جدیدی به لیست برنامه‌های آینده‌ی این کارگردان انگلیسی اضافه شود:  اقتباسی از کتاب مصور تحسین‌ شده‌‌ی چیزهای مورد علاقه‌ی من هیولاها هستند نوشته‌ی امیل هریس.

این کامیک  به صورت دفترچه خاطراتی خیالی روایت می‌شود که در آن دختری ده ساله و اهل شیکاگو،‌ در دهه‌ی ۶۰ میلادی درگیر پرونده‌ی قتل همسایه‌ی طبقه بالایی‌شان که یکی از بازمانده‌های هولوکاست و فردی مرموز بوده می‌شود و سعی می‌کند معمایش را حل کند. سونی به تازگی حق ساخت این کتاب مصور را خریداری کرده است و بر اساس گزارش‌هایی که تا کنون منتشر شده است، سام مندس در حال انجام مذاکرات اولیه برای پذیرفتن کارگردانی پروژه است. اگر همه چیز خوب پیش برود،‌ مندس علاوه بر کارگردانی،‌ تهیه کنندگی آن را هم بر عهده خواهد داشت.

به نظر می‌رسد سام مندس علاقه‌ی خاصی به تجربه‌ی کار در ژانر فانتزی پیدا کرده باشد. او علاوه بر این پروژه‌ی جدید، از چندی قبل برای ساخت اقتباسی از کتاب جیمز و هلوی غول‌پیکر نوشته‌ی رولد دال برای دیزنی اقدام کرده است.  او همچنین بعد از خداحافظی با دنیای جیمز باند، سر شلوغی پیدا کرده است و مدام سراغ پروژه‌های مختلف می‌رود. از جمله اقتباسی از کتاب پرفروش ویرانه‌های زیبا(Beautiful Ruins) نوشته‌ی جس والتر.

خلاصه داستان رسمی که از  چیزهای مورد علاقه‌ی من هیولاها هستند منتشر شده از این قرار است: « در گیر و دار بحبوحه‌ی سیاسی ایجاده شده در دهه‌ی ۶۰، در شیکاگو، کرن ریز دختر ده ساله‌ای که ما از طریق دفترچه‌ی خاطراتش وارد داستان می‌شویم، سعی در حل پرونده‌ی کشته شدن همسایه‌ی مرموز طبقه‌ی بالایی‌شان دارد. همسایه‌ای با نام آنکا سیلوربرگ که از بازمانده‌های هولوکاست بوده. با پیگیری‌های بیشتر کرن، او با گذشته‌ی آنکا آشنا می‌شود و در می‌یابد که چطور مسائل شخصی، سیاسی و اتفاقات گذشته و حال با هم مرتبط هستند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجربه‌های جدید کارگردان «جیمز باند»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..