تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون رئیس‌جمهور آمریکا: همه گزینه‌ها درباره سوریه روی میز است

مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه گفت که درباره سوریه، «همه گزینه‌ها روی میز است.»

وی این اظهارات را در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس‌نیوز در واکنش به  انتشار عوامل شیمیایی در منطقه «خان شیخون» در  استان ادلب در شمال غرب سوریه که جان دست‌کم 60 نفر را گرفت، بیان کرد. 

مقام‌های کشورهای غربی، دولت بشار اسد را به انجام حمله شیمیایی در این منطقه متهم کرده‌اند. دمشق این اتهامات را قاطعانه رد کرده است.  

دولت سوریه در سال 2014 زرادخانۀ تسلیحات شیمیایی خود را به نمایندگان سازمان ملل و سازمان منع تسلیحات شیمیایی تحویل داد.

مایک پنس با تکرار اتهامات علیه دولت سوریه درباره حمله شیمیایی  گفت: «تمامی شواهد به نقش رژیم اسد در سوریه اشاره می‌کنند.»

معاون ترامپ اضافه کرد: «رئیس‌جمهور و من و کل اعضای دولت این حمله شیمیایی در سوریه را به شدیدترین لحن محکوم می‌کنیم. این اقدام را نمی‌توان تحمل کرد.»

مایک پنس، در اظهاراتی همسو با ترامپ همچنین اوضاع فعلی سوریه را نتیجه انفعال دولت اوباما در این کشور دانست.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون رئیس‌جمهور آمریکا: همه گزینه‌ها درباره سوریه روی میز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..