تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رول شکلاتی؛ این پیچ پیچی های خوشمزه

کد خبر: ۴۷۵۸۴۱

۳۶۸  بازدید

در این مطلب طرز تهیه شیرینی هایی که به رول های شکلاتی معروفند را به شما آموزش می دهیم.

ماهنامه سرآشپز - بهار اسدی: در این مطلب طرز تهیه شیرینی هایی که به رول های شکلاتی معروفند را به شما آموزش می دهیم.

مواد مورد نیاز:

آرد (الک شده): 1.5 پیمانه شیر: یک چهارم پیمانه پودر قند: یک چهارم پیمانه کره (ذوب شده): یک دوم پیمانه وانیل: یک چهارم پیمانه شکلات چیپسی: 1 پیمانه زرده تخم مرغ: 2 عدد زعفران (دم کرده): به میزان لازم روغن مایع: 1 ق س رول شکلاتی 

روش پخت:

1- شیر، 1 عدد زرده تخم مرغ، وانیل و پودر قند را با هم مخلوط کرده، سپس مقداری آرد به آن افزوده و به وسیله دست مخلوط کنید. بعد کره را به آن اضافه و مخلوط کنید. بعد کره را به آن اضافه و مخلوط کنید. سپس به تدریج بقیه آرد را به آن افزوده و با دست ورز دهید تا خمیر لطیفی حاصل شود که حالت چسبندگی نداشته باشد.

2- با استفاده از وردنه ای خمیر را روی سطح صافی به ضخامت 3 میلی متر پهن کرده و به شکل مثلث برش بزنید.

3- یک برش خمیر را روی سطح صافی قرار داده، بعد مقداری شکلات چیپسی روی آن بریزید و به سمت راس آن رول کنید (این کار را تکرار کنید تا مواد تمام شود).

4- با استفاده از قلم مویی مخلوط 1 عدد زرده تخم مرغ و زعفران را روی خمیر بمالید.

5- رول ها را درون سینی فر که از قبل با روغن مایع چرب شده، بچینید. بعد در طبقه وسط فر از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده، حدود 15 دقیقه قرار دهید تا بپزد. سپس از فر خارج کرده و به صورت داغ نوش جان کنید تا از شکلات داغ آن لذت ببرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رول شکلاتی؛ این پیچ پیچی های خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..