تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی که صاحب بزرگترین کلکسیون آلات شکنجه جهان است + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ " استیو سنتینی " 53 ساله و اهل  " اوون ساوند " انتاریو کانادا  صاحب بزرگترین کلکسیون آلات شکنجه در جهان است. این نویسنده و مورخ،  حدود 220 آلت شکنجه را گردآوری کرده است. از ابزاری که برای آویزان کردن زندانیان انگلیسی در قرن 17 استفاده می شد تا شلاقی که در دهه 1800 برای تازیانه زدن زندانیان مورد استفاده قرار می گرفت.

وی در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر کرده است طریقه استفاده یکی از این آلات شکنجه را شرح می دهد. " استیو "  در حالی که انگشتانش را در زیر یک گیره آهنین قرار داده شروع به چرخاندن دنده فلزی آن می کند و نشان می دهد که چگونه هر لحظه فشار روی انگشتان دست او بیشتر می شود.

مردی که بزرگترین کلکسیون آلات شکنجه جهان را در اختیار دارد + تصاویر  مردی که بزرگترین کلکسیون آلات شکنجه جهان را در اختیار دارد + تصاویر  مردی که بزرگترین کلکسیون آلات شکنجه جهان را در اختیار دارد + تصاویر  مردی که بزرگترین کلکسیون آلات شکنجه جهان را در اختیار دارد + تصاویر  وی در خصوص این کلکسیون می گوید : " این کلکسیون آلات  شکنجه و اعدام بسیار زیاد و متنوع هستند و از حدود قرن 16 تا امروز جمع آوری شده اند. از ابزارهایی که برای خرد کردن استخوان مورد استفاده قرار می گرفتند تا ابزارهایی برای کشیدن عضلات به شکلی دردناک. همه این آلات و ابزارهای شکنجه وسیله ای بودند تا زندانیان به جرم خود اعتراف کنند."

وی همچنین در خصوص این ویدئو گفت : " هنگامی که شروع به پرس انگشتانم نمودم احساس درد داشتم اما بعد از لحظاتی انگشتانم کاملا بی حس شدند."

مردی که بزرگترین کلکسیون آلات شکنجه جهان را در اختیار دارد + تصاویر  مردی که بزرگترین کلکسیون آلات شکنجه جهان را در اختیار دارد + تصاویر  مردی که بزرگترین کلکسیون آلات شکنجه جهان را در اختیار دارد + تصاویر  مردی که بزرگترین کلکسیون آلات شکنجه جهان را در اختیار دارد + تصاویر  مردی که بزرگترین کلکسیون آلات شکنجه جهان را در اختیار دارد + تصاویر 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی که صاحب بزرگترین کلکسیون آلات شکنجه جهان است + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..