تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان مهلت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش افکارنیوز،

حسین توکلی گفت: بر اساس اطلاعیه دانشگاه جامع علمی کاربردی، ثبت نام برای پذیرش کد رشته محل های دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای و همچنین دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز سه شنبه 24 اسفندماه آغاز شده بود.

 

وی افزود: این مهلت روز 15 فروردین ماه به اتمام رسید و این ثبت نام به منظور پذیرش دانشجو برای نیمسال دوم دوره 96-95 بوده است.

مشاورعالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان در پذیرش کد رشته محل های دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای و همچنین دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: بر اساس گزارش های اولیه، 37 هزار و 885 داوطلب برای پذیرش در کد رشته محل های دوره های کاردانی فنی و حرفه ای و 28 هزار و 570 داوطلب نیز برای پذیرش در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان مهلت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..