تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرمندی که با نور تندیس ساخت +تصاویر

 
در همین راستا هنرمند فلورانسی با خلاقیت بی نظیر خود توانست مجسمه هایی از جنس نور بسازد."فابریزیو کرنلی" هنرمندی است که توانست بدون استفاده از قلم و یا هر وسیله دیگری که اثر هنری بر آن مانند نقاشی نقش می بندد، دست به خلق آثاری بزند که کمتر نمونه آن را می توان در دنیا بیابیم.

این هنرمند توانست با استفاده از نور و همچنین محاسبات دقیق ریاضی اش مجسمه های سایه ای بی نظیری را بسازد. وجود نور در آثار این هنرمند می تواند بسیار خیره کننده باشد به گونه ای که به محض اینکه چراغ‌ها روشن شوند سایه‌های زیبا و آثار شگفت انگیز این هنرمند روی دیوار مجاور ظاهر می‌شوند.

   

 

    هنرمندی که با نور تندیس ساخت+تصاویر/////   

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرمندی که با نور تندیس ساخت +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..