تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان اعداد و ارقام مرکز آمار را زیر سوال برد/ آمارهای افراد دیپلمه دردسرساز شد

خانه های خالی که به اشتباه آمار داده شده اند/آمارهای غلطی که توسط افراد دیپلمه گرفته می شود:ایرج رهبر در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه طبق گزارشات مرکز آمار حدود دو میلیون و500 هزار واحد خالی از سکنه در کشور وجود دارد، گفت: این آمار تفکیک شده نیست و توسط افراد فاقد صلاحیت گرفته شده است.

وی افزود: بسیاری از این آمارها مربوط به خانه های روستایی است که ساکنان آنها به شهرها مهاجرت کرده اند و این واحدها خالی مانده است.

عضو هیئت مدیره  انجمن انبوه سازان افزود:بخش عمده دیگر از آمارها نیز مربوط به خانه های لوکس و ویلایی است که توسط افراد خاص ساخته شده و خالی رها شده و یا خانه های ویلایی که خانه دوم افراد در جاهای خوش آب و هوا محسوب می شود و سالی یکی دوبار بیشتر استفاده نمی شود.

رهبر تصریح کرد:بیشترین بخش آماری واحدهای مسکونی خالی از سکنه نیز مربوط به بافت های فرسوده  و خانه های متروکه رها شده است.

وی با بیان اینکه آمارگیران مرکز آمار افراد دیپلمه ای هستند که تخصص کافی برای آمار گیری ندارد افزود:آمار گیران بدون تحقیق وقتی می بینند خانه ای سکنه ندارد تیک خالی میزنند بنابراین به نظر من این نوع آمارگیری صحیح نیست.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان اظهارداشت:این آمارگیری اشتباه باعث می شود مسئولان نیز در تصمیم گیری های اصلی اشتباه کنند.

رهبر با اشاره به اینکه طبق طرح جامع در کشور سالانه نیاز به یک میلیون واحد مسکونی در کشور داریم این در حالی است که 850 هزار ازدواج در کشور انجام می شود  افزود: طبق این آمار در کشور تولید مسکن یک نیاز اشباع شده محسوب می شود و ما نیاز به تولید مسکن نداریم.

انتهای پیام/  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان اعداد و ارقام مرکز آمار را زیر سوال برد/ آمارهای افراد دیپلمه دردسرساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..